Voihan kissanvillat..

Miksi ihmeessä suku ja perhe on aina se kaikkein pahin kaikista?

Meinaan oon ny tässä ollu tukkanuottasilla kohta koko kesän mutsin kanssa ja loppuahan ei näy edes vahingossa. Tekisi suorastaan mieli kiljua ääneen mutta ei se mitään auttaisi joten säästämpä sitten kurkkuani siltäkin.

Tämän aamuinen olisi sitten hyvä esimerkki siitä että eka on hyvä fiilis, sitten tullaan ko elefjantti pilaaman koko systeemi. Olin menny nukkumaan vasta puol 6 aamulla ja sitten herää siihen että mutsi porhaltaa huoneeseen ja vaatii saada käyttää mun puhelinta ties mihin soittotarkotukseen. kiitos ny vaa mutta mie joudun maksamaan laskun joka on jo viime kuulta 100€ vain sen takia että se hiukka lainaili sitä. Joo vastaan pistäminen ei auta ja huutamista koko prkl saa kuulla ko ei anna puhelinta. kiitos ja anteeks vaihteen vuoksi.

Sillä on joku raha ongelma menossa niinkoi aina ja nyt mie olen syyllinen ilmeisesti kaikkeen. Vaikka en sen luona asu edes. Kiitos mutta viihdyn ihan omas kämpässäni omia juttujani tehden.

Suku taas on siitä nii mukava että kannustaminen ei kuulu kovinkaan monen sanavarastoon. Yksikin tädeistä on valmis antamaan perusteellisen luennon heti kun soitan sille, siitä kuinka vastuuton ja mitään aikaansaamaton olen siksi koska en ole yhtä ura hullu kuin hän. Se porhaltaa eteenpäin 300km/h vauhdilla ja on täynnä tavotteita milloin mihinkin. Minähän olen suorastaan hullu koska minua ei kiinnosta olla täynnä tavotteita jota tehdessä palaisi loppuun. mie tykkään että asiat etenee omalla painollaan ja että teen mun omia juttuja, mitä milloinkin ne on. Kuten tämä kirjoittaminen, se on ja pysyy mun ykkös juttuna mun elämässä.

Kirjoittamisessa osaan olla kohtalaisen hyväkin. Erillisellä sivulla olen saanut hyvää palautetta runoistani joita olen kirjotellut ja äidinkielen opettajalta saan kans ihan hyvää palautetta aina. Käyn ammattikoulua eli arvosana luokka on 1-5. Taide & Kultuurin kurssilta (ainakin muistasin sen olleen kurssin nimi) sain arvosanaksi 5. Äidinkielestä ei ole koskaan ollut 4 pienempää. mutta poissaolojen takia todistuksessa on 4. Elkää ny väärin ymmärtäkö, en halua leuhkia, puhun vaan ainoasta asiasta jonka osaan. Toinen on ruuanlaitto joka onkin sitten se syy siihen että käyn ammattikoulua.

Mutta kuten sanottu kaikki aikanaan ja rajansa kaikella.

Kirjoittelen varmaanki melko pian uudestaan nyt kun tämän sivun sain aikaiseksi.